måndag 11 februari 2008

...

Jag kommer vara singel för alltid. Det var bara det.

10 kommentarer:

  1. Näe fröken..det tror jag inte..du kommer hitta någon..

    SvaraRadera
  2. Hur länge har du varit singel om man får fråga? :-)

    Du får väl börja ragga på nätet, typ mötesplatsen.se m.m. ;-)

    SvaraRadera
  3. Jerk: Tack detsamma

    Anonym: Inne på 6e året och såg just på facebook att en kille jag skulle varit på dejt med i höstas skaffat tjej - därav inlägget.

    Och jag har provat nätet x antal ggr - den enda av dem jag träffade där som jag ville ha ville inte ha mig.

    SvaraRadera
  4. Bullshit! Jag vet ganska mycket och jag vet att snackar skit, sa det sa! Det ar bara det att du inte hittat nagon som ar vard dig!

    Du kan ju alltid komma hit. Sag en skitsnygg medical-student idag. Jag nastan swoonade pa flacken. Honom kan du fa ta. Da har vi en varsin!!


    (fast han var snyggare an Boyfriend, det maste medges)

    SvaraRadera
  5. Jag kommer också vara singel för alltid. Det finns dock både för- och nackdelar med det.
    Det bara är så.
    Livet borde vara mer SATC-igt.

    SvaraRadera
  6. Ems: Jag hoppas du har rätt. Var lite full och bitter igår... Ska nog se över semesterplanerna och styra kosan mot Sheffield och sjukhusen där ;p

    Fröken P: Sant, inget ont utan lite gott osv. Vill också att livet var mer SATC ibland.

    SvaraRadera
  7. tack, men tveksamt om det gäller mig..jag får nog köpa en hund istället ;)

    SvaraRadera
  8. Miss E: Du vet vad man säger om 6e året. ;-) (Jag har ingen aning.)
    Det är bara fortsätta försöka ragga upp några oskyldiga pojkar som inte vet vad som väntar dom. =()

    SvaraRadera
  9. neje. tänk positivt!
    hade jag en bror så skulle du få honom. du verkar vara så bra.

    SvaraRadera
  10. Jerk: Hund kan funka - tänk hundtricket ;p

    Anonym: Men jag vill ju inte ragga på småpojkar längre. Tror jag.

    Lilla Duktig: Tack tjejen! Det var riktigt gulligt sagt och jag blir alldeles glad :-)

    SvaraRadera