onsdag 9 januari 2008

Nya äventyr för Miss E

2 nya saker Miss E ska göra inom några månader:


* Vara hundvakt åt en snäll dalmatin*. Miss E har aldrig haft hund eller passat hund förut men kollega åker bort under sportlovet och Miss E behöver ett skäl att promenera under lovet så...


* Gå en helgkurs i afrikansk dans och djembespel med Hella. Miss E blev inspirerad av Lilla Duktig och kom att tänka på filmen Can't buy me love där man får se den afrikanska myrsloksdansen och bestämde sig för att hon inte levt förrän hon provat detta.


* Undrar om hon tycker det är okej om jag ser ut som Cruella DeVille den veckan...

3 kommentarer:

  1. Hahaha. Är det där du? Cool outfit för tusan! Den måste du ju bara ha på dig på nästa föräldramöte. Eller, man kanske inte har sånt på gymnasiet, kom jag på...

    SvaraRadera
  2. Det är jag ja (för ett år sedan) på maskerad. Hrm... Tror jag skulle skrämma slag på föräldrarna mer än vanligt då så jag lämnar nog den hemma...

    SvaraRadera