lördag 12 januari 2008

Lördag

Idag:
* Skulle jag varit och tränat 10.15 men eftersom allt runtom mig snurrade lät jag bli
* Luktar hela min lägenhet räkor eftersom jag inte gått ut med gårdagens sopor ännu
* Har jag kollat på Achmed the dead terrorist. IGEN. (femtiotrettonde gången för dem som räknar)
* Måste jag nyktra till och gå och träna trots regnet
* Ska jag 2 mil uppåt för fest hos Syrran igen
* Dricker jag ihärdigt vatten och hoppas bli osnurrig snart
* Måste jag dammsuga innan råttorna bygger ett fort och attackerar mig

3 kommentarer:

  1. Om du går i uppförsbacke i två timmar, kan väl det räknas som ett tränings-pass?

    Hur många liter vatten har du fått i dig nu då?

    Fortsatt skön dag önskas.

    SvaraRadera
  2. Söndag idag.

    Snurrar det forfarande?

    SvaraRadera
  3. Blygisen: Antal liter vatten före festen: 2
    Antal liter vatten under festen: säkert 3-4
    Antal liter vatten idag, efter festen: 1 triljon

    Miss UD: Japp, idag snurrar det mera men idag vet jag iaf varför...

    SvaraRadera